Öppethållande

fredag 8 februari 2013

Årsmöte och statistik ..

Om Gymmet ..

Jag ser att fler börjat hitta till gymmet. De senaste passen jag [Karl] hållit på tisdagar och torsdagar har det kommit runt sju pers varje gång och jag ser i statistiken för den här bloggen att Ni är runt 20 unika besökare. Det är ju strålande, speciellt som vi hunnit göra reklam för det än. Fortsätt sprida ryktet!

Om Föreningen ..

Om tio dagar den 18'e februari kl.18 är det årsmöte för vår lokala hyresgästförening som ska driva både gymmet och annan verksamhet i framtiden. Än så länge har jag, Karl Rosenqvist, och Anders Larsson uppgett intresse att sitta i styrelsen men vi behöver vara minst fyra. Fundera på det och mejla riddargymmet@gmail.com om du har några frågor eller nomineringar så vidarebefodrar jag det till Frölundadistriktet.
Årsmötet kommer ske i lokalen på Riksdalersgatan ovanför parkeringsdäcket och det är verkligen viktigt att vi får ihop en styrelse. Inte bara för att kunna hålla igång gymmet som blivit så uppskattat utan också för att kunna bedriva verksamhet som efterfrågats i de andra lokalerna. Bara i förra helgen blev jag tillfrågad om hur det går till att hyra lokalen för en fest. Jag har fått flera frågor om snickeriet och filmvisning. Det märks att vi boende legat i startgroparna i ett år nu och kämpat duktigt.
Nu är det inte långt kvar innan det roliga börjar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar